23948sdkhjf
Log ind eller opret for at gemme artikler
Få adgang til alt indhold på RetailNews
Ingen binding eller kortoplysninger krævet
Gælder kun personlig abonnement.
Kontakt os for en virksomhedsløsning.

Dansk Supermarked lancerer ny guldmærkekampagne

Denne gang kan kunderne købe sports- og outdoorprodukter i koncernens varehuse

Dansk Supermarked indleder nu sin 11. loyalitetskampagne, skriver dagligvarekoncernen i en pressemeddelelse.

Denne gang er det en guldmærkekampagne, hvor kunderne kan købe sports- og outdoorprodukter fra Hi-Tec med op til 75 pct. rabat.

Hi-Tec er en hollandsk virksomhed, og i kampagnen indgår blandt andet soveposer, pandelamper, rygsække, multifunktionsværktøj, vandrestave, telte og liggeunderlag.

- Efterhånden har vi kørt en del kampagner med køkkenudstyr og ting til hjemmet. Med Hi-Tecs produkter kan vi skabe en kampagne, der appellerer til mennesker, som holder af at være aktive udendørs, og det er der heldigvis mange danskere, der gør, siger indkøbsdirektør Jean Ladehoff, som er ansvarlig for kampagnerne.

Ved Dansk Supermarkeds guldmærkekampagner sælges der ifølge pressemeddelelsen normalt mellem 500.000 og 1,5 mio. produkter.

Den nye kampagne indledes den 15. maj.

BREAKING
{{ article.headline }}
0.047|instance-web04